• Bålmad

    Steen og jeg har gourmet-biksemad på programmet mandag den 29. juni fra kl. 17.00. til 19.00. I kommer selv med tallerken,  bestik og måske et drikkekrus, og man kan købe drikkevarer i Aktivitetshuset igen, igen , til meget rimelige priser, både øl, vin og vand. Vi hjælper hinanden med at ordne kartofler, pølser, løg m.m. Pris ... Læs mere

  • Fællesspisning

    Vikingebakken og Kløvermarken står for dagens fællesspisning

  • Tour de Hvidbjerg

    Vi prøver et nyt koncept i år med loungestemning og sagte musik. Det bliver så hyggeligt med kaffe, småkager og sofahygge. Og selvfølgelig stadig med bar og festlig stemning Vi mangler stadig værter. De må gerne melde sig til Maiken 2990 5005, Helle 6082 3080 eller Birte Marie 2618 3939 inden den 1. juni

  • Fællesspisning

    Denne gang er det vejene i Rettrup og Brøndum Kirkevej der står for maden

  • Fællesspisning

    Lien, Asselkærvej og Rønbjergvej inviterer os alle til fællesspisning

  • Fællesspisning

    Holstebrovej er arrangørerne denne gang