Stafet for livet 2021

Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Stafet for livet 2021

29. maj kl. 12:00 - 30. maj kl. 12:00

Så er det tid til årets stafet for livet, Skive. Det løber af staben lørdag d. 29. maj kl. 12 – søndag d. 30. maj kl. 12.00. Igen i år bliver stafetten afviklet virtuelt. Alle deltager har altså mulighed for selv at gå/løbe, hvor det er muligt. Det er bare vigtigt at i registrerer, hvor mange km i har tilbagelagt i løbet af de 24 timer. Så kan vi får meldt den korrekte distance til sponsorer, da det har betydning for indsamlingen til kræftens bekæmpelse.

Team Brøndum-Hvidbjerg-Rettrup har ”base” ved jagthytten i plantagen, hvor vi skyder stafetten i gang med en fælles gårunde på den 1400m lange rute. Som før skrevet er det ikke nødvendigt at gå/løbe/cykle (3km på cykel = 1 km gå/løb) på denne rute, men det er bare så hyggeligt, at vi som hold har en mulighed for at mødes og sludre om løst og fast imens. Løbende vil der blive sat kaffe, vand og andet godt på bordet i under taget i jagthytten.

Sørg gerne for selv at få tegnet private sponsorer til jeres hold.

I år bliver der afviklet diverse konkurrencer og indslag via stafettens facebookside.

Blandt andet bliver der om lørdagen kl. 14.00 åbnet op for en lille stafetdyst bestående af 5 discipliner. Kl. 16.00 bliver der afviklet bingo.

I er velkomne til mere informationer på Vikingebakken nr. 18 torsdag d. 20. maj, kl. 19.00, hvor jeg vil være vært for en kop kaffe og lidt godt til ganen i forbindelse med holdmøde.

Ved sidste ”normalt” afholdte stafet ved Skive Stadion optrådte Me&Maria med en meget flot og nærværende koncert til lysceremonien. I den forbindelse vil de gerne lave en video kun til Skives Stafet. Til det har de brug for nogle personlige indslag. Som skal sendes til dem direkte via mail (meandmariakontakt@gmail.com) inden d. 20 maj. I kan se hvad det indebærer via linket her:

I kan tilmelde Jer holdet via nedennævnte link:

Mvh.

Henrik Ørnstrand

Team Brøndum-Hvidbjerg-Rettrup

”Stafet for livet – bingo”

I år afholder stafetten videobingo. Der afholdes 5 spil hvor der er gevinst på ”1 række” og ”fuld plade”… Altså 10 gevinster i alt. Donerer man 50 kr. får man 1 plade med i alle spil. Donerer man 100 kr. får man 2 plader med i alle spil osv….

I deltagere skal bare overføre 50kr x antal spilleplader via mobilepay på 22577033 senest. Søndag den 23. maj kl. 13.00

Der skal medfølge en tekst i kommentarfeltet hvorpå der står:

• Holdnavn
  • Deltagernavn
  • Hvor mange plader (eks 3 plader, så skal der overføres 150 kr.)

Når donationen er registreret, får i tilsendt en bingoplade på mms/sms (mobilepaynummeret i overfører fra)

VIGTIGT: Man må gerne afvikle almindelig ”fysisk” bingo, men det er langt mere komplekst, når det er online. Der er meget strikse regler angående onlinelotterier. Der skal være tilladelse til dette via de officielle spillemyndigheder og spillebranchen. Dette kan vi undgå, hvis der er tale om en donation, og vi så giver en gratis spilleplade som tak for donationen. Derfor skal i overføre beløbet til min personlige mobilepay. Så donerer jeg efterfølgende totalbeløbet til stafetten-Skive!

PS: en plade består af 3 rækker med 9 felter med 5 numre i hver række: Eks.

Bingospillet vises på stafettens facebook-side lørdag kl. 16.00. I kan følge med, men da vi har ”pladerne” registreret, kan vi undervejs nævne vinderne.

Gevinsterne gives til holdkaptajnerne ved uddeling af diplomer m.m. efter stafettens afvikling.

Start:
29. maj kl. 12:00