Stafet for livet 2017

Team Brøndum-Hvidbjerg-Rettrup

Så nærmer tiden sig for dette års Stafet For Livet, hvor vi alle gør en aktiv indsats i kampen mod kræft. I år får vi lavet nye sponsortrøjer, da 2 firmaer siden sidste år er blevet afviklet. Heldigvis har vi fået 3 andre firmer til at indgå et sponsorat til at få lavet nyt tryk til ryggen og nye løbetrøjer. Farven og designet ændres ikke, da vi de sidste par år har været det eneste hold med den tyrkis-farvede trøjeJ.

Der kan prøves trøjer fra nu af til og med søndag d. 14, kl. 16.00 hos nedennævnte:

Helle Olesen

Lundgårdvej 3

Volling

7860 Spøttrup

Telefon: 60 82 30 80

I må gerne svinge forbi uopfordret, men giv hende gerne et kald, så i ikke kører forgæves.

Der bliver afholdt et kort informationsmøde onsdag d. 17. maj, kl. 19.30 på Hvidbjerg skole. Til mødet vil jeg kort gennemgå programmet for dette års stafet, samt få planlagt diverse praktiske ting (slå telt op, hvem bringer hvad med, hvem er på ruten m.m.) Der vil blive serveret en kop kaffe og en bette småkage til mødet. Allan sagter har været så god at kunne tilbyde deltagere en grillbakke til favorabel pris. Desværre er hans firma ikke længere eksisterende. Jeg vil til mødet have et eller flere tilbud med fra andre steder. Det skal siges, at man selvfølgelig er velkommen til selv at medbringe egen mad.

Tilmelding skal ske på stafet for livets hjemmeside:

Stafet for livet - Skive - Team Brøndum-Hvidbjerg-Rettrup

Jeg håber at se så mange som muligt til informationsmødet og selve stafetten, for at støtte op om kampen mod kræft og for at have det hyggeligt sammen.

På vegne af Stafet For Livet – Skive

Henrik Ørnstrand