Borgerforeningen og Idrætsforeningen stod bag etableringen af et Team Hvidbjerg-Brøndum-Rettrup til Stafet for livet 2016.

Det var et rigtig godt arrangement, så derfor forsøger vi igen i 2017, hvor det løbet af stablen i weekenden den 27.-28. maj. Følg evt. med på facebook.

Det skal understreges, at det ikke er nødvendigt at være i god form og, at man ikke skal løbe for at deltage. Det primære er at støtte op om kampen mod kræft!

Besøg hjemmesiden for mere info.

www.stafetforlivet.dk/stafet/skive.

For nærmere information kontakt Henrik Ørnstrand på tlf. 22 57 70 33 (sms).Så er "Stafet for livet" 2016 overstået!

se billeder fra 2016 her

Vort lokale hold bestod af 32 deltagere, som formåede at slå sidste års rekord. Vi kom op på 969 omgange =  678 km.

Der skal lyde et stort tak til hele holdet, for hjælpen med at stille telt op, komme med kaffe, kage og andet godt samt møde op med godt humør og hjælpen med at pakke det hele sammen.

Der er kommet tilsagn fra næsten hele holdet til næste års deltagelse. Vi ser selvfølgelig gerne, at endnu flere deltager til næste års "Stafet for livet", så lad endelig budskabet gå videre. Husk på, at det handler IKKE om at løbe længst eller at være i god form, men at støtte op om kampen mod kræften, mindes de som tabte kampen, støtte de pårørende og dele glæden med de som overvandt sygdommen! Alt det kan man gøre, mens man har det godt i hinandens samvær.

Desuden skal der lyde et stort tak til holdets sponsorer, som uden at kny ville bakke op om holdet:

Rema1000 (Claus)

Rema1000 slagteren (Allan)

Murerfirmaet Lykkeholm ApS

Entreprenør Bjarne Larsen ApS

Murerfirmaet Per Løndal

PH-Montage A/S

Toftgaards Tømrer- og murerfirma

Brøndum-Hvidbjerg Borgerforening

Hvidbjerg-Rettrup UIF

Når datoen for næste års "Stafet for Livet" kommer ud, vil det fremgå på hjemmesiden og til de fælles-arrangementer.

Mvh.

Team Brøndum-Hvidbjerg-Rettrup