- Billeder her

Så har vi fået afviklet "Stafet For Livet" i Skive. Kort sagt var det en bragende succes på alle fronter. Vejret var med os I skive, og vort lokale hold havde langt flere deltagere på holdet end forventet. 1½ uge før start ringede Dynamic IT og spurgte om vi kunne tage i mod deres deltagere. Selvfølgelig sagde vi ja. På papiret skulle der i løbet af de 24 timer møde 86 aktive deltagere op for at hjælpe vort lokale hold med at støtte kampen mod kræft. Det gik ikke helt sådan - 72 personer tog en runde eller flere. De 14 som ikke deltog skal alligevel have en stor tak, da de har doneret 100kr. til Kræftens bekæmpelse hver.

Holdet fik i alt løbet 1987 omgange = 1391 km.

Det er ikke helt gjort op hvor meget Team Brøndum-Hvidbjerg-Spøttrup totalt kan give videre til Kræftens bekæmpelse, men umiddelbart er beløbet tæt på 25.000kr.

Der skal lyde et stort tak til holdets sponsorer:

Lykkeholm Aps

Ramo ApS

Toftgaards tømrerfirma ApS

Munkesø Aps

PH-montage A/S

Rema 1000 - Holstebrovej, Skive

Zimbyg ApS

Dynamic IT

Bjarne Larsen

Brøndum-Hvidbjerg Borgerforening

Hvidbjerg-Rettrup UIF

Uden deres hjælp kunne vi ikke have nået så flot et resultat.

Der skal også lyde en kæmpe tak til alle deltagere og frivillige, som ville give en hånd før, under og efter løbet med alt mellem himmel og jord. Det er lige præcis derfor man gør det - vi hjælper hinanden.

Jeg melder ud, så snart vi har datoen for afviklingen af Stafet for Livet - Skive næste år.

Mvh.

Henrik Ørnstrand